dinsdag 22 mei 2012

.To hot... for me!


Geweldig deze wand!


Gewoon een steen met mooi ijzerdraad met tangetje omrollen..........
en klaar is je stilleven met foto's of vakantiekiek of kaarten..

Ik was vandaag weer fietsen..het is heel goed voor mijn rug
Mijn benen zien er door het jarenlange fietsen nog steeds goed uit..
Dus ik weer een tour naar de Albert Cuijpmarkt..pfff en ik moet eerlijk zeggen het was me even Te warm!!
Maar goed een broodje met noten en vruchten en zaden,
en youghurt met vruchten en meteen weer terug.
Jaaa dan is de zon iets te warm voor mij hoor.
Ik werd er even niet lekker van..
Maar goed ik had me goed ingesmeerd met mijn korte broek.
3x..en ja niet verbrand gelukkig!
De mensen in het chique Amsterdam Zuid keken me raar aan dat ik mijn Zonnenfactor uit mijn fietstas haalde ..en alles insmeerde !!
hahaha...bij thuiskomst lekker in de schaduw..liters vocht extra.
En zoals op deze foto zag ik dit soort trendy ijzeren stoelen (vooraan), daar op de Cuijp,  in een mooie groentint..heb ze even geaaid..(LOL) en snel weer fietsen..wind! heerlijk!!
Zie ook alles voor me..in mijn fantasietuin!
Heerlijke zalmsalade gemaakt op donker zonnenpittenbrood en lekkere aardbeien toe! Geweldige dag dus..



(alle foto's tumblr. flickr/pinmarklet)
Gek op dit soort echt ouden houten banken!
Ik hou niet van nep of nagemaakt, wel van echt origineel oud..of antiek....zet ze hier maar neer!! ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten