maandag 7 mei 2012

Goedemorgen maandag..begin opruimproject..

Zo een soort kast heb ik nog.. alleen hij is naturel hout..heel oud verweerd.





Zoals ik eerder vertelde hier, in mijn Blog heb ik een opruimproject. En dat zijn "dingen" ik weet het, spullen, kleding uit de voorgaande jaren, ook van de kid's, sommige "stukken" doe ik niet weg van mezelf, prachtige vintage, ..maar ik vind het moeilijk om een begin te maken. Ik heb nog bij een vriend een boerenkast staan. Deze heb ik ooit op de kop getikt voor een prikkie..en deze kan dan in de huiskamer staan. Wat nu niet kan?? moet ik nog even wachten..mijn rug is nl. niet 100% ok! Wat een klus ..

..En kan ik wel ruimte krijgen Karin, ik schrijf dit op, deze zin...dit wordt mijn "maandag-inspiratie-dag" om te beginnen aan deze mega klus..ik zie er vreselijk tegenop. Eerst maar mijn rug ok krijgen..dan proberen..lukt het niet is er morgen weer een dag...maar wat zou het fijn zijn  als alles opgeruimd is en overbodig Spul weg...(foto antique french markets flickr/pinterest moeilijk om naam te vinden om te vermelden door de repins)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten