zaterdag 26 mei 2012

Binnenkijken in jouw huis?

Zo weer flink gefietst de afgelopen dagen..en lees even de Ariadne van juni.
Er staat binnenkijken in jouw huis? Volgende week wordt de box geleegd, dan kunnen er spullen naar beneden..dan zou ik het wel durven..haha...maar nu nog niet..de meeste huizen zijn toch wit ..in de Ariadne.
Wat ik altijd fijn vind om te zien..lekker helder vaak en fris..geen rommeltjes liggen er.
Ik heb van die verstopplekjes nu..en die heb ik straks niet meer. Al het overbodige kan naar beneden..er gaat veel weg..




Mijn dochter en haar vriend zullen ook veel weggooien.
Haar kamer inboedel staat beneden.
Maar dat hebben ze niet meer nodig.
Haar grootmoedersbed gaat weg..alles wordt weggegooid.
Ik heb er zeer moeite mee maar Koninginnedag is al geweest!
Maak liever mensen blij..maar ja...waarheen ermee.
Tis niet anders krijg straks misschien wel een leeg hoofd!!






Maaarrrr ok...wie weet someday! Dat ik de Ariadne zeg kom maar ..
Wens iedereen fijn Pinksterweekend. Het was lekker rustig op de Albert Cuypmarkt vanmorgen. Nu was ik er vroeg geen mens bijna op straat, en ze hadden een storing met stroom in Amsterdam die viel uit..
Bij mijn notenbar lekkere noten gehaald en verse pindakaas werd er gemaakt in een machine..broodje bij schoondochter gegeten, uit de zaak..jammie was dat weer! http://www.kaasiekaasie.nl/

Door de luilak uit mijn bed geblazen om een uur of 4.00 vanmorgen, getrommel en zo leuk van die heerlijke supporterstoeters!! ..traditie voor Pinksteren maar vergeet het elk jaar weer!! Morgen misschien even naar strand toe..
een wandeling maken. Fietsen iets te ver..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten