dinsdag 29 mei 2012

meer groen...

Heerlijk lijkt me dat zo een buitenplek !!
Waar je kan tuttefrutten met plantjes..
inspiratie foto's van designstyle.com bhg.com remodelista.com





Wat een prachtig groen..ik heb 2 zulke bankjes iets smaller van een franse boer...maar als ik dit zie?
Erg leuk dat frisse groen
Eentje in een origineel frans blauwe kleur en 1 heb ik wit gemaakt..
Prachtige vaas met een heerlijke bos "andere soort bloemendecoratie"....krijg meteen zin in een bos.




Als je toch een aan deur een kleine tearoom hebt..waar je lekker een bakje verse mintthee kan drinken of een heerlijke warme appelpunt..of een fijne salade..youghurtijs..
Die stenen vind ik altijd goed in je tuin..
Houten flonders ook en oud ijzeren stoeltjes..
wat een heerlijk plekje.
Nog steeds een droom van me...
Een combi van dit en mooie meubels te koop
en andere hebbedingen.


Kreeg vandaag even inspiratie van mooie sites en plaatjes
o.a. a country farmhouse & brabournefarm
Wat een droom wat een prachtige foto's..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten