zondag 2 december 2012

Eindelijk December het mag! Ideetjes op doen en genieten..




Het leuke van de Decembermaand is dat je kan zoeken wat je gaat doen..ik wissel altijd weer met een boompje of dit nu een alternatieve is ..of zo een kleine dikke in een mand. Of zoals de Zweden en Denen doen een boompje in een glas water wat ik zo een fijne alternatieve manier vind. Met eikels kan je ook geweldig decoreren hoe je ze ook neerlegt of hangt..er is overal inspiratie te vinden..en eigenlijk kan ik nooit kiezen..
Mijn hoofd wordt heen en weer geslingerd ook in mijn opslagruimte waar mijn materiaal wacht op mij..
Dit jaar wordt het veel groen en takken..simpel met kaarslicht.. maar rood is vaak ook zo leuk..maar kan niet alles tegelijk van mezelf..mooi ook natuur materiaal..simpel mooi!
Tikje rood ..


Dit jaar ga ik ook een bak met groene mos halen bij tuincentrum..leuk op potjes bakjes en amaryllissen.




(inspiratiefoto's flickr/tumblr/pinmarklet)

1 opmerking: