donderdag 6 december 2012

In de ban van een Winter Wonderland..




Ooit woonde ik in Zwitserland, ik kan me dit bijna niet meer voorstellen omdat het zo lang geleden is.
Het lijkt wel een heel andere wereld daar..je leeft meer in de natuur. En we waren veel buiten met hond natuurlijk, en onze hond, mega grote boomstammen slepend, zo liep ik met de kids, toen klein in de buggy. Het was leuk om mee te maken, maar ik ben toch ook wel blij dat ik hier woon. Het zijn de mensen hier die ik destijds mistte, een clichee vaak mis je dan een kroket, of de Amsterdamse grachten. ...en nu dat ik ouder ben (en zo veel wijzer ook! hahaha) denk ik wel eens, het is goed zo! Het avontuur was er in mijn leven..en nu heb ik een soort van rust.




                                                (inspiratie flickr/tumblr/pinmarklet0

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook in Zwitserland gewoond, onze oudste zoon is er geboren :)

    Karin, wat een prachtige winter post en je plaatjes zijn zo sfeervol. Wie houdt er zo nou niet van de winter. Heb ook even je andere post gelezen en bewonderd, ik heb genoten.

    Fijn weekend,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjee wat is de wereld klein dan Barbara, wat een toeval dat jij er ook hebt gewoond. Mijn beide kids zijn daar geboren, in een geboortehotel, Storchennaescht in Lenzburg, wat nog steeds bestaat en een hele belevenis was, omdat je er niet thuis kon bevallen, dat was not done, in welke stad of dorp of Kanton heb je gewoond? en welk jaar? Van mij was het 1984-1992. Kanton Aarau en Olten.

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij woonden in Gebenstorf (i.v.m. een project in Leibstadt van mijn lief 1980-1982), onze poudste zoon is in 1981 geboren in Baden. Ja inderdaad fantastisch om in Zwisterland te bevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om te lezen Barbara! Zag net even een foto op Wikipedia van Gebenstorf. Kanton Aargau. Moest even nadenken..hoe dat ook alweer zat met de Kantonen, en waar deze plaats ligt... maar het ligt niet ver van waar ik dan woonde..leuk.

    BeantwoordenVerwijderen