zondag 2 december 2012

Alternatieve Boom

Beneden heb ik in mijn opslag een alternatieve boom jaren geleden een keer gekocht van takken. Een winkel gerund door 3 jonge meiden, was mijn heilige tempel in Amsterdam,  die er helaas niet meer is..wat een natuur deco hadden ze!! En wat een leuke (kerst-) kado's.


Ik was er vaste klant ..en mocht ook wel eens grabbelen en meenemen...maar wat een oude roestige haken lagen er ..heerlijk. Ik mis dit winkeltje..

Nu, zie je ze steeds meer in allerlei hout vormen en soorten.



Zelf heb ik er 1 in de (grote maat boom) vorm van een kerstboom en er zitten 3 dwarstakken..verbindingstakken waar je kerstballen aan linten kan aan hangen en kleine lantaarntjes met waxine lichtjes..de bruine natuur takken heb ik destijds wit geschilderd met hoogglans. Zelf hadden die meiden ze buiten aan een reuze haak aan de muur op een rij aan de winkel buiten..jammer ik heb er geen foto van nu, hij staat nog in de opslag, want het was voor mij een openbaring deze alternatieve boom ..die zeker 1.70 hoog is. Dit zijn leuke andere alternatieven..



(flickr/tumblr/pinmarklet)



1 opmerking: