zondag 2 december 2012

Glas in december..


Geweldig is dit zo een tak in een glazen fles!
Het glas gaat zo heerlijk vonkelen met simpel kaarslicht.
Haken en breien is weer helemaal hot.
Ik ga maar eens alle ideetjes verzamelen en dan bedenken waar nog plek is.. anders ga ik maar als vrijwilliger dit werk doen, decoreer-aan-huis Styliste? Zo een gek idee is dat nog niet.. misschien krijg ik dan eens rust in mijn hoofd..
(tumblr/flickr/pinmarklet inspiratie foto's)



Soms kom ik mijn brocante weer tegen bij iemand anders ..
Zoals deze lamp hier beneden ik heb exact dezelfde en ergens een tijdje terug in mijn Blog deze gefotografeerd en ingepakt met takken waardoor ik zo een kunstwerk van licht heb.
Hier is de lamp dus zoals hij oorspronkelijk is..
En onderaan hangen wat simpele decoraties die ik enorm leuk vind..zilver..ook een optie..met groen..en wit.
Ook dit vonkelt zo mooi..met zilverblad van binnen..


Maretakken en dennentakken simpel mooi ook binnen met glas..



                        

Nou Karin zit ik tegen  mezelf dan..welke wordt het dit jaar?
Kan niet alles tegelijk..keuzes maken.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige plaatjes, ik kom helemaal in de stemming.

    Fijne Zondag!
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ook de bedoeling..het gevoel over te brengen, dat is zo leuk om te doen..

    Dankjewel en fijne zondag..ben lekker op dreef he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk ook eens op Welke.nl, krijg je nog meer ideeën hahaha. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen