donderdag 6 december 2012

Winter Inspiratie..en een fijn gevoel.


Owww ben zo fijn aan het bedenken en aan het decoreren..heerlijk is dat!!
Tussendoor wat ideetjes opdoen..want soms vergeet ik allemaal wat ik heb verzameld de laatste jaren..

Groene takken gehaald op de markt..en mooie natuurlijke slingers weer tegenkomen uit de opslag.., het blijft voor mij mooiste materiaal. Het meeste gedroogd blijft goed..
Of dit nu sinaasappel-schijfjes zijn..of iets anders als eikels,
hout..en ja ik heb zelfs gedroogde Aubergine's geregen aan een slinger. Het groen geurt heerlijk maar straks als het droog is haal ik natuurlijke olie, dennennaalden. Mmmm!!
Met waxine lichtje eronder en water erboven..

Ik kan daar heel fijn van ontspannen ook als het even niet zo een dag is ..dat je denkt..mmm deze is niet optimaal of Je van Het..probeer het netjes te omschrijven..het is tenslotte een Blog en je gaat hier niet alles vertellen ;)))



(flickr/tumblr/pinmarklet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten