vrijdag 30 november 2012

Wat je niet allemaal met eikels kan doen?


Ze zijn puur ook mooi maar in witte waterverf basis verf even inhangen, en drogen, op een oude krant,  zijn ze ook decoratief,
of aan een lint "au naturel", ..aan een raam.
Oude huizen hebben zulke charmante ramen..!!




Als ik dit zie dan voel je je behaaglijk, zo een mooi huis met dat geknetter...zou hier wel even willen decoreren een dagje!


(foto tumblr/flickr/pinmarklet)


Als ik dit tik, dan moet ik lachen..ik heb nog ergens "mega grote eikels", en dan bedoel ik geen mensen ;)) haha, kan ze alleen niet vinden, als ik ze opruim in opslagruimte dan doe ik het meestal zo, dat ik ze niet meer kan vinden, (niet handig) en dat krijg je met zoveel decoratiemateriaal !! Vandaag heb ik een "to do" lijstje gemaakt.. recyclen van oud papier en enveloppen..leuke manier van ophangen aan een tak..met een simpele knijper ;) en een mini eikeltje..hahaha

2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel sfeervol uit, decoreren met eikels.

    Enne om effe op je "mega grote eikels" terug te komen, zelfs de grootste eik is ooit een klein eikeltje geweest :)LOL

    Fijne avond,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik ook..

    hahaha ;)

    Fijne zondag, heerlijk weer om creatief bezig te zijn..al zijn het gedachten in mijn hoofd..van wat ga ik doen dit jaar en waar..

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen