zondag 1 juli 2012

Zin om te schilderen...



Zag deze mooie kast en ik heb dan meteen zin om te schilderen, maar wat is dan de vraag. Ik heb nog wat oude meubelen staan ergens, en die kan ik dan halen als ik een extra kamertje vrij heb straks. Maar gos ...wat ben ik gek op oude kasten....en deze kleur met wit heeft iets..
Lekker fris. Maar is kijken of ze kant en klare blikken waterverf hebben in deze tint..een paar accenten is leuk..




Wens iedereen een hele fijn nieuwe week..
deze foto's zijn van pinmarklet/tumblr/flickr



Ga mijn judaspenningen uitproberen zonder water..en maar eens slapen..iets wat niet altijd lukt..ahhh zo mooi al dat groen




Deze bollen zag ik in Amsterdam groot en klein zo leuk..maak je eigen terrarium!!











3 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, ik zie je mooie groene kast voorbij komen, ik heb een antiek kastje op de kop getikt en wil dit ook graag in een groene tint schilderen. Mag ik vragen welke kleur er bij jouw op staat?
    Groetjes
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline, ik laat mijn verf mengen en blikken bewaar ik niet...omdat ik halve of hele liters laat mengen bij Duller en Co in Amsterdam, bewaren zij de verf die ik ooit heb laten mengen, in een boek. Op waterbasis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem een stukje stof mee of plaatje waar de kleur opstaat of ik ga naar de winkel en zeg bv nu zin in legergroen, dan zoek ik de juiste ertussen uit nav voorbeelden.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen