woensdag 18 juli 2012

Wat een stilte.. in vakantietijd

Wens iedereen een mooie week, ook al is het zo niet een zomer in NL., ....enorme hitte in andere landen is ook niets voor mij eigenlijk...maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur!! Mijn moeder was gisteren jarig, dus even te druk gehad ook voor de PC!!




Mijn moeder kreeg enorm veel bloemen en we hebben heerlijk geluncht met de familie, in De Dickert, de Molen in Amstelveen.

Zag gisteren een tv serie over buitenland net zoals Ik vertrek, wat ik altijd leuk vind, omdat ik eens ook vertrok, maar toen was er geen t.v. hierover. ...Noorwegen! en die mensen die hadden daar een Bed and Breakfast of Hotel, met themakamers, even zoeken op internet.  Geweldige inrichting ook...mooie natuur. Daar zou ik wel even willen vertoeven hoor! Zie ook volgende blok, mooie foto's ...


(foto's pinmarklet /flickr/tumblr)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten