maandag 9 juli 2012

Wat een herfst buiten...


Sjonge wat een weertje al dagen slecht..
Dan maak ik het binnen extra vrolijk met bloemen..paars, blauw en deze mooie kleur.... daar heb ik behoefte aan.


De korenbloemen zijn open en staan prachtig..


Stekje met worteltjes in een oud potje gedaan.
Kindje op moeders schoot..


Chinese lantaarn wordt te lang en ze hangen aan mijn luiken bovenin
Straks moet ik weer wat bedenken om ze hoger te hangen..
Wat groeit toch alles mega snel nu...dit plantje op een antieke franse boeren bankje was een mini plantje plat op het bakje en nu??
Schiet de lucht in..


Antieke brood-la rechts, en oud geroest wasbakje van uit een ziekenhuis van ooit werd dit gebruikt om de mensen te wassen..Ik bewaar er van alles in...elk jaar denk ik zal ik ze eens vullen met planten..
Ahhh..... volgend jaar wel een keer..!!
Zo tut een mens wat..in de tussentijd even schoonmaken in etappes..net de Tour de France!! haha fijne week!!
Wordfeuden doe ik ook tussendoor!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten