vrijdag 6 juli 2012

Dahlia's en schelpen in een houten bak



Deze week: Dahlia's en schelpen in een houten bak gaan best samen!!
Fietste in Amsterdam woensdag.
Stoplicht op rood..en toen vielen mijn ogen op een eenzaam bosje Dahlia's en korenbloemen..bij een bloemenkraam..
Wachtend op mij!!
Heb de binnenkant wit geschilderd van houten bak die ik ooit in tuincentrum had gekocht.
Glaasjes erin her en der een schelp..
In het midden in de avond een waxinelichtje zodat glas en bloemen er dan erg mooi uitzien..



mooi niet? Ik heb er een paar erbij gezet..
die een beetje afgeknakt waren door de fietstas.
maar ook een vaas mee gevuld..en
Korenbloemen!!


Op mijn mega bijzettafel een vaas korenbloemen
uit Amsterdam!

Kan er intens van genieten.


En in verpleegtehuis 6 bollen gekocht..moet ik nog afknippen en in een lage aardappelen bak zodat je erop kan kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten