maandag 21 januari 2013

Witte inspiratie ...

Soms droom ik van een Bed and Breakfast..
Soms droom ik dat ik een mega landhuis mag inrichten..
Soms droom ik dat ik dan mijn smaak mag bepalen..en nu  met het wit overal van de sneeuw?.. al dagenlang in Nederland is het vaak nog leuker om te dromen..
Ik was afgelopen zaterdag weer bij de Noordermarkt in Amsterdam  en jee wat zou ik graag al die oude bouwmaterialen meenemen die ik daar zag..
Oude ijzeren manden..en dan krijg ik zo een hebzucht naar witte bloemen..en droom dan van een eigen bloemenwinkeltje..
Alles in oud ijzeren emmers, mooie spullen..
Mocht het er ooit van komen ziet de winkel eruit zoals de inspiratie die ik hier vaak op mijn Blog neerzet..
Uiteraard heb ik alles genegeerd en niet meegenomen,
want dromen is leuk,....






Deze luiken heb ik zelf ook en hoop er binnenkort een andere ruimte mee in te richten, en bedenken of ik ze wit laat..

Inspiratie flickr/tumblr/pinmarklet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten