donderdag 3 januari 2013

Rust..en heimwee

Rust in begin van januari..ik heb er enorme behoefte aan.
Vond vanmorgen een oude kartonnen doos onder in een kast.
Oude foto's van mijn dochter, waar we woonde, als baby, en met haar broertje natuurlijk, wat een lieve schatten, ..ik vond een frontje van een oude PC van mij die destijds ontbrak..is niet erg, maar er komen allerlei herinneringen naar boven bij het legen van de doos. Ik dacht dat er niets meer was hier van haar persoonlijke spulletjes..Haar kleurstiften..ach jee.
De huizen te zien, wat een gekke lamp ik had gemaakt van mos.
En hoe groot zijn ze nu, en snel toch het leven gaat..onze huisdieren van toen, sjee..
Daardoor moet er in mijn huis een serene rust ontstaan d.m.v.  rustige tinten, om mij heen, en even de stilte..en gedachte even vanuit de natuur..in huis halen. Je ruimt je jaarmap op met oude rekeningen en ook je leven..door zo een oude kartonnen doos die ver onderin de kast lag..Gos ja je kids vliegen uit ik weet het, maar nu krijg ik heel even heimwee naar toen..bij zien van sommige foto's dan. 



Aha knik ik net, bij een foto :) ik deed dat vroeger dus al..de natuur in huis halen, bij zien van een oude lamp, die ik omwikkelde ..



mijn hart gaat open..


Mooi he moeder natuur!!?? (inspiratie flickr/tumblr/pinmarklet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten