woensdag 9 januari 2013

Markt..

Vandaag weer even in de stromende regen de markt bezocht.
Wat heerlijk al die bolletjes in huis. Zou de gehele kraam wel mee willen nemen ;) maar ik doe het niet..zo fijn de bloemetjes in huis de kleine knopjes die weer opengaan.
De scheuten zie ik ook aan mijn mini kerstboompjes die ik nog niet weg kan doen...er komen stukken vers groen aan en de lampjes die ook groen zijn, zie je nu verdwijnen.. Mijn donkergroene emmer daar staat hij nog alleen met wat lichtjes die ik in de avonduren brand. Al met al lekker veel groen en wit..heerlijk met waxinelichtjes vanavond. En een lekkere maaltijd, dan kan ik intens genieten even..







(foto flickr/tumblr/pinmarklet)


3 opmerkingen:

  1. Lekker op de markt karin, even snuffelen, en bloemen...de bolletjes veroveren mij ookhoor, maar ik kan ook geneiten van een willekeurige tak op water waar nieuwe blad aan komt.
    Fijne, warme avond,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb gister toevallig ook wat bolletjes gekocht. De temperaturen doen je bijna geloven dat het al lente is. Jammer dat er kouder weer aankomt. Groetjes ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt genieten van je heerlijke voorjaars plaatjes.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen