maandag 15 oktober 2012

Kou en regen buiten, warmte binnen.!



Ik hou van gezelligheid binnen..de Herfst- of Winter kransen komen weer uit de opslag..van wilgentakken..kransen van hout..
en ander "gedroogd" materiaal..gezellige stillevens maken en neerzetten, daar kan ik heel lang mee bezig zijn.


Heerlijke wollen plaids overal..en ik vond deze inspiratie op een site, wat leuk om mijn houten krukjes en bijzettafeltjes een jasje te geven..ik wilde het onthouden..blijft zo mooi! Room-witte wol!



 Heerlijk al dat kaarslicht overal ..en dan de wollen sokken weer aan ..klinkt gek, maar ik doe dat altijd wollen sokken.. of een mix met wol, in de herfst en winter, dan heb ik het nooit koud..als je voeten warm zijn, dan heeft de rest van je lichaam het ook warm..net als een warm vest met echte wol erin..iets van pure katoen eronder..
Heerlijk even tijd voor jezelf..met een kaarsje muntthee en wat tijdschriften ..en wat lekkers! 



Warme wollen sokken..!

Slaap lekker!!

(inspiratie van tumblr/flickr/pinmarklet)

1 opmerking: