zondag 28 oktober 2012

heerlijk koud buiten..


Buiten is het koud op de fiets, wollen shawl om en trappen..wind mee en tegen!
Ik kan daar enorm van genieten, in de avond heerlijk behaaglijk, en even een "geluk's-momentje" van de warmte en mijn lieve kater die een poot in mijn nek ligt. 




Mijn hersens raken weer behoorlijk op dreef met deze mooie inspiraite kleuren.
Of geuren van warm gebakken lekkers, groentesoep rijk gevuld, warme mint-thee gemaakt en heerlijk genieten van de zondag. Ik heb zin om met een groep leuke gezellige mensen in een oud houten huisje te gaan en te genieten van eten en drinken en elkaar gezelschap..


Heerlijk mensen de klok is weer in mijn bio-ritme, ik hou ervan omdat ik zo slecht slaap!


Even het een en het ander zoeken, wat zet ik weer neer? of hang ik op en wat mag weg, tussendoor opruimen, kaarsen aan straks, ... en lekker genieten.
Fijne week mensen vermaak jezelf!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten