maandag 6 augustus 2012

welkom..mooie deuren


Je zal zo een mooie voordeur hebben!!
Wat geeft dat toch meteen een leuke sfeer niet?
Ben gek op oude deuren zoals jullie weten, de Blog is populair. 
Myfrenchcountryhome.blogspot.com.
Ik krijg dan meteen zin om daar eens op visite te gaan.
Ik bedoel de Hollandse deuren Ja die kennen we wel...
dit is net even...Joi de Vivre? Zeg ik dat goed?



En mooie stenen muren ja ik zou ze wel even willen aanraken!
Het weer in NL is niet... Je van het..grijze wolken de hele dag.
Maar goed de mooie foto's geven mij weer inspiratie, wie gaat er mee?


2 opmerkingen:

  1. Even buurten bij jou Karin, zo lang geleden.
    Wat een mooie deuren, ik kijk er ook altijd naar, een voordeur een luik, ik vind die eerste indruk van een huis zo belangrijk en vooral als het zo mooi en verweerd is...prachtig.

    Fijne week voor jou,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor,

    Ja het is een heel fijn gevoel...al dat oude verweerde hout. En zou zo even naar Frankrijk willen dan..met een camera. Een busje en dan de brocante markten af..Maar ja het komt er niet van. Helaas!!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen