maandag 20 augustus 2012

Warme zomerdagen



Heerlijk koel nu, na tropische dagen.
Ik ga langzaam weer functioneren!
Lijkt wel buitenland..in gedachte dan..haha!
Mensen komen langzaam weer terug omdat scholen weer beginnen in sommige regio's.
Zelf ben ik daar al lang niet meer mee bezig.
Ben benieuwd hoe mijn dochter het heeft op vakantie...

Zoon is weer heel even thuis geweest..gek hoor ..
Kinderen loslaten hoort nu eenmaal bij het leven..maar het is soms wel even slikken...en wennen. 

Wens iedereen een fijne en vooral koelere week!
Kan niet wachten tot het herfst is, klinkt misschien gek maar dat is een van mijn favoriete jaargetijde..in de bladen zie je alweer alle stylen verschijnen..qua kleding en mode.
Zelf hou ik vooral van tijdloos..en mooie stoffen...en meteen trekken de naturellen me weer..zo heeft ieder mens zijn favoriete kleuren maar naturel room-witten ook in de interieurs blijven mijn favoriete..met af en toe her en der een kleur accentje..voorlopig heb ik mijn schelpen nog..straks weer eens kijken, wat ik creatief kan doen..zo jammer dat ik niet een eigen bedrijfje kan beginnen, ach wie weet Zeg nooit nooit..

fijne week!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten