vrijdag 25 december 2015

Kerst 2015


Vanuit mijn blog, wil graag iedereen die dit leest mooie dagen wensen. Een fijn nieuw jaar wensen.
Veel gezondheid ...warmte..liefde..wat niet iedereen heeft ..en niet vanzelfsprekend is.

Kerst 2015 met mijn familie gister gevierd! Even de nare dingen vergeten en dankbaar zijn ..
Ik was door prive-omstandigheden lang niet op mijn Blog geweest.
En misschien vind ik de energie weer wat vaker te posten! 
Dit jaar geen boom, maar wel mooie bloemen die ik altijd weer bedenk, en mini boompjes en veel lichtjes! Warmte in huis is dat wat ik kan maken, mijn creativiteit gaat nooit verloren.
Een rijkdom voor mij. Dus ga ik proberen in 2016 mijn gaves wat meer te uiten weer!
Een fijne lieve warme groet voor iedereen die dit leest! Karin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten