dinsdag 11 juni 2013

Raw Materials op de Rozengracht..


Raw materials is een leuke winkel in Amsterdam die precies mijn smaak hebben,
Ze zitten op de Rozengracht in begin stuk. Soms fiets ik even langs,...zo ook in de Jordaan.
inspiratie is overal.
Deze vazen zou ik wel willen, maar al deze bij elkaar is een aardig bedrag.
dus ja dan laat je dit idee maar even varen :-) Je ziet ook namaak oude potten en vazen maar die grote beginnen echt bij 25,- per stuk. Dan maar niet of even wachten zeg ik tegen mezelf.
Net als iedere week een boeket bloemen, ...ik pluk ze tegenwoordig langs de weg.
een simpele tak is ook leuk...of een bloemenprint in huis zoals deze kussenhoes van de Hema,
Precies in mijn kleuren!!...dan hoef je even geen boeket. Ik word er vrolijk van.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten