dinsdag 12 maart 2013

Grijs

De laatste kamer die ik straks wil gaan verven is grijs..
De inspiratie die ik krijg van sommige kiekjes .?..grijs is voor mij een fijne kleur in kleding.
Zo vond ik nog een paar licht grijze Palladium gympen en op de blauwe jeans kleurige loop ik al jaren in de lente, wat een heerlijke gympen, zolen van katoen..goeie stof en lekker hoog om de enkels. Fijne zolen die nooit zeer doen en stoer en nu in alle mooie kleuren te krijg in Leidsestraat in Amsterdam! Wow...niet goed voor mij...hahaha
Grijs mooi in zijn nuances, in mijn omi's haar is het prachtig licht grijs.., zo is het dat ik de nieuwe style van industrieel inrichten, die bij mij al jaren een klein beetje aanwezig , is zonder dat ik wist dat deze gipsy style mode werd,...nu ja www.rawmaterials.nl is wel een fijne winkel dichtbij waar ik wel even gratis wil shoppen :) wens iedereen een mooie maart maand met veel inspiratie!!
De manden vind ik geweldig, en het oude ijzer...en de leren armbanden op de site die ik noemde..



inspiratiefoto's tumblr/flickr/pinmarklet








Geen opmerkingen:

Een reactie posten