zaterdag 1 september 2012

Septembergevoel


Het september gevoel ..we gaan weer naar binnen, soms nog even naar buiten, scholen beginnen,
en de herfst is in aantocht, je krijgt zin in andere gerechten, de sokken of plaids komen weer te voorschijn in de avond..en ja toch even een extra plaid op dat dunne zomer-dekbed...schelpen weg..en dan zitten mijmeren wat je allemaal kan doen om te decoreren, een fijne tijd! Ik hou van gezellig maken. ... Waxine weer op voorraad (ik kan niet zonder ze hahaha) ..lantaarns mogen aan! En ja roestkleurige bladeren straks aan de bomen,
je kleding sorteren of toch maar even wachten...??
Ow zo gek na de zomer dat je straks weer allemaal een jas aan moet! nu ja niets moet alles mag ;)






Heb nog wel wat groene planten, maar een x aantal hebben de hitte niet overleefd, en die ga ik weggooien..
Even wachten voor ik de natuurkransen op ga hangen..moet iets meer herfst worden net als voor takken...!!
Bedenken heerlijk..inspiratie opdoen ook fijn!




Ga wel vandaag een lekkere spinazie-taart maken met kaas en ui..deze maakte ik ook altijd in Zwitserland waar ze vaak werden gegeten..zoon is even een weekend thuis..eten oh eten? ..mijn leven lang al een bourgondiĆ«r... 


(pinmarklet /flickr /tumblr)

Genieten van september!
Lampjes weer aan in de avond.



Geniet en fijne week!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten